![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/Kepernyofoto-2023-11-24-15.25.07.png)
KONA N.
Kitoljuk a teljesítmény határait.
Versenyteljesítmény a közúton. És az aszfalttól távol.
A vadonatúj KONA N elhozza az N márka élményét a szabadidőjárművek világába. Az N többről szól, mint a 280 lóerős motorról vagy a nyolcfokozatú, olajfürdős duplakuplungos sebességváltóról. Olyan dinamikus funkciókat hoz magával, mint a rajtautomatika, az N corner carving differenciálmű, vagy az öt különböző üzemmódot (köztük egy testre szabható beállítást) kínáló N Grin Control rendszer. Élje át mindegyiket, legyen szó bármilyen menetkörülményről, bármilyen terepről.
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/Hyundai-i30N_engine_4x3-1.jpeg)
Turbómotor.
A 2.0 T-GDi benzinmotor legnagyobb teljesítménye 280 lóerő. A motor már kis fordulatszámon jelentős teljesítményt és forgatónyomatékot ad le, ami robbanékony, élvezetes vezethetőséget, dinamikus gyorsítóképességet eredményez.
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/OS-PE-N_KV_Main_NUERBURGRING-1-_Front-High_OFHY599_4x3.jpeg)
N Corner Carving differenciálmű.
Az elektronikus vezérlésű, részlegesen önzáró differenciálmű (E-LSD) szabályozza az első kerekekre jutó hajtóerő elosztását. A rendszer pontosabb kormányozhatóságot, valamint nagy sebességnél is fokozott ívmeneti stabilitást eredményez.
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/hyundai-kona-n-n-dct-deep-dive-01-1610_transmission_4x3.jpeg)
Duplakuplungos sebességváltó.
A villámgyors kapcsolásokkal működő, olajfürdős, nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltó (N DCT) kézzel is kapcsolható, ezzel erősítve a versenyautós hangulatot.
Nem átlagos szabadidőjármű.
Úgy véli, a szabadidőjárművek és az élvezetes vezethetőség nem összeegyeztethetők? Gondolja át újra! Íme, az N. A sokoldalú, nagyteljesítményű, vadonatúj Hyundai KONA N legalább annyira szól a természet barátaihoz, mint a sportos vezetés rajongóihoz. Bármilyen kalandra vágyik – a KONA N gondoskodik az izgalomról.
Külső: Kompromisszumok nélküli teljesítmény.
A Hyundai N almárka és a Hyundai Formatervezési Központ munkatársai közötti együttműködés most először terjedt ki szabadidőjárműre. Az eredmény: egy erőt sugárzó alkotás, amely az új KONA modern dizájnját az N sportrészleg által alkalmazott merész, dinamikus formanyelvvel kombinálja.
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/OSPEN_KV_PR_EXT1_3QLeft_4to3_4x3.jpeg)
Szemből.
Az orr stílusát a megnövelt, ikonikus légbeömlő, valamint a KONA jellegzetes LED-es fényrajzolata határozzák meg. A mélyre húzott hűtőmaszk és a piros díszítőelemek határozott motorsport-hangulatot teremtenek.
Oldalról.
A lökhárító sziluettje és a díszítő elemek átnyúlnak az oldalfalra, egyszerre sugallva a takarékosságot és a sebességet. A 19″ kovácsolt könnyűfém keréktárcsákra Pirelli P Zero abroncsokat szereltek.
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/OSPEN_KV_PR_EXT2_3QRight_4to3_4x3.jpeg)
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/OS-PE-N_KV_PR_EXT3_3Q-Back_4to3_alpha_4x3.png)
Hátulról.
Az N hangulatot karakteres féklámpával szerelt, nagyméretű, dupla tetőspoiler erősíti. A KONA N sportos karakterét dupla kipufogó hangsúlyozza.
Beltér: Motorsport-ihletésű vezethetőség, mindennapi kényelem.
Ha szeret vezetni, imádni fogja a KONA N-t, amint helyet foglalt a versenyhangulatú kagylóülésben. Minden részlet a zavartalan irányíthatóságot szolgálja, a kormányműtől a sebességváltó működésén át a menetteljesítmények folyamatos nyomon követhetőségéig.
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/OSPEN_KV_INT4_Seat_STICH-1_16x9-scaled-1.jpeg)
Kagylóülések.
A határozott oldalsó párnázattal ellátott ülésekben autóversenyzőnek érezheti magát: a sportos ülések kimagasló oldaltartást kínálnak, megjelenésüket bőr betétek és kék öltések teszik még különlegesebbé. Rendelhetők szövet, bőr és nyersbőr kárpitozással.
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/OSPEN_KV_PR_INT2_Steeringwheel_16x9.jpeg)
N Kormánykerék.
A kiváló fogású N kormánykerék elengedése nélkül elérhetők a sportos vezetést támogató kezelőszervek, a sebességváltó fülektől kezdve a két, testre szabható tartalmú parancsgombig. És persze itt kapott helyet a piros N Grin Shift nyomógomb is.
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/NDAY_KV_Teaser_Interior_16x9.jpeg)
N DCT Váltókar
A motorsport ihletésű megjelenésről olyan részletek gondoskodnak, mint az N logó, a sportos fém dekorrészletek, valamint a Performance Blue versenysáv és öltések. A bőrbetétek egyszerre biztosítanak határozott fogást és dinamikus hangulatot.
Kapcsolódás
Kitolja a csatlakoztatott autó határait.
Az N még több adattal szolgál (motorteljesítmény, forgatónyomaték, töltőnyomás és gyorsulási értékek, köridő és gyorsítási idő), így Ön még pontosabban irányíthatja autóját, és uralhatja az élményt. A 10.25 colos AVN érintőképernyő exkluzív N tartalmat kínál. Okostelefonját Apple CarPlay és Android Auto rendszer segítségével csatlakoztathatja a rendszerhez, és a Hyundai ultramodern Bluelink szolgáltatásait is használhatja.
Ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garancia.
Mint minden Hyundai gépkocsi, a vadonatúj KONA N is a létező legmagasabb minőségi elvárások szerint készül. Ezt ötéves, kilométer-korlátozás nélküli garanciával támasztjuk alá: így Ön anélkül élvezheti az életét, hogy autója miatt kellene aggódnia. Élvezze az autóipar egyik legkiválóbb garanciális konstrukcióját – alapáron.
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/5ev-4.png)
![](https://teszt.hyundaigablini.hu/wp-content/uploads/2023/11/MAD_Hyundai_N_KonaN_Motif_4_16x9-scaled-1.jpeg)